Customer experience management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Zarządzanie
To kierunek dla osób, które:
  • chcą wnikliwie zrozumieć, co naprawdę oznacza tworzenie wyjątkowych doświadczeń klienta,
  • pragną zdobyć praktyczne i strategiczne kompetencje w zakresie projektowania i zarządzania doświadczeniem klienta w różnych punktach styku z marką,
  • chcą budować trwałą przewagę konkurencyjną, opartą nie na produktach, lecz na emocjach i lojalności klientów,
  • dążą do efektywnej współpracy w obszarach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta – z nastawieniem na spójność komunikacji i i realną wartość dla odbiorcy.
Customer experience management | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Mężczyzna w kawiarni
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Grupa osób w sali konferencyjnej
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Uśmiechnięta dziewczyna z filiżanką kawy
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Mężczyzna w kawiarni
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Grupa osób w sali konferencyjnej
Customer experience management | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Uśmiechnięta dziewczyna z filiżanką kawy

Czego się nauczysz?

Customer experience management | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Studenci pracują wspólnie, przeglądając materiały i zapisując notatki
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Praktyczny charakter studiów

Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365
Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze 
współpracę z naszymi uniwersytetami

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Wykładowcy-praktycy

  • Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.

Program

9

Liczba miesięcy nauki

172

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba zjazdów
  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)
  • FORMA ZALICZENIA: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu

Wymiana know-how

Customer experience management | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Współpraca Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.
  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.
  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.
  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

 

Zapisz się online

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 15 h 22 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie

455zł
355zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 455zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie jakością w branży automotive

Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Cyfryzacja, współpraca i bezpieczeństwo pracy – praktyczne kompetencje specjalistów Publicznych Służb Zatrudnienia

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Nowoczesne przywództwo, zarządzanie oparte na danych i skuteczne projekty – liderzy Publicznych Służb Zatrudniania w działaniu

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Employer Branding

620zł
520zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 620zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji