zdjecie
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i sprzedaży w międzynarodowym środowisku biznesowym. 
Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Dyplomacja kulturalna, Marketing międzynarodowy, Zarzadzanie oświatą i przedsiębiorczość.
Autorka kilku publikacji z zakresu public relations, marketingu politycznego oraz reklamy.
Główne zainteresowania naukowe: digital marketing, sztuczna inteligencja, smart city, nowoczesne formy reklamy, place branding. Biegle włada j. angielskim, francuskim i włoskim.

Opiekun naukowy koła SKN OnPoint Merito Opole. Redaktor naczelna Magazynu Studenckiego MediaLab. Przewodnicząca Komitetu Okręgowego Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Mediach. Kierownik merytoryczny kierunków: Nowoczesne rzecznictwo prasowe z elementami neurokomunikacji oraz Menedżer Samorządu Terytorialnego – zarządzanie procesami Smart City i Green City.

Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w tygodniku „Na przełaj”, praktyki dziennikarskie w Programie Trzecim Polskiego Radia oraz RMF FM.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego; Polsko-Amerykańskiego Studium Komunikacji Społecznej w Organizacji i Zarządzaniu afiliowanego przy Politechnice Wrocławskiej i Central Connecticut State University; Studium Wiedzy o Krajach Rozwijających się (Uniwersytet Warszawski). Wykładowca i szkoleniowiec (m.in. z zakresu wystąpień publicznych, public relations, zjawiska fake news i bezpieczeństwa w sieci, marketingu politycznego). Specjalizuje się w komunikowaniu politycznym, public relations i mediach. Od kilku lat prowadzi badania nad tworzeniem wizerunku politycznego w mediach, wpływem polityki na funkcjonowaniu mediów. Autorka książki „Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego. Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce” oraz publikacji dotyczących funkcjonowania mediów na styku z polityką, fake news w sieci i związanych z tym zagrożeń. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. 
 

ppłk rez. dr inż. Piotr Pietrakowski
ppłk rez. dr inż. Piotr Pietrakowski

ppłk (rez.) dr Piotr Pietrakowski, doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce na Uniwersytecie Wrocławskim. Weteran, dwukrotny uczestnik międzynarodowej operacji w Afganistanie, odznaczony medalami za zasługi, w tym przez Prezydenta RP oraz Dowódcę Sił Zbrojnych USA. Członek Międzynarodowej Grupy Implementacyjnej przy Komisji Europejskiej ds. jakości kształcenia oficerów w UE. Współtwórca koncepcji Lider 4.0 wykorzystującej nowe technologie do weryfikacji i kształtowania kompetencji przywódczych. Ekspert w Energomedica Instytut oraz w Ośrodku Studiów i Edukacji dla Bezpieczeństwa.

gs
Małgorzata Sacała

Trener głosu, wokalistka, YouTuberka, przedsiębiorca, wolontariuszka. W niecałe dwa lata zbudowała na YouTube opinię eksperta w dziedzinie techniki śpiewu (ponad 100 tys. subskrypcji), została doceniona przez wielu popularnych polskich artystów za jej rzeczowe analizy oraz stworzyła prawie 20-tysięczną społeczność edukacyjną na FB. Jej życiową misją jest uwalnianie ludzi do pełni ich potencjału.

Na zdjęciu mężczyzna w średnim wieku z brodą i okularami na nosie.
Grzegorz Aksamit

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcześniej zaangażowany m.in. w biznes w branży aplikacji mobilnych, od czasów, kiedy dominującym systemem w telefonach było J2ME, a o iPhone nikt jeszcze nie marzył. Ekspert od platform Business Intelligence i BigData. W branży od początku lat 2000.