Digital Marketing Masterclass

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Nowość
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • managerów, którzy chcą zrozumieć i uporządkować wiedze z zakresu digital marketingu
  • managerów, którzy chcą poznać mechanizmy działania form i narzędzi stosowanych w digital marketingu
  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą także samodzielnie prowadzić działania online
Cena
od 585zł / mies.
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Zielone technologie i sztuczna inteligencja: informatyka dla zrównoważonego rozwoju | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV SP Merito
Zielone technologie i sztuczna inteligencja: informatyka dla zrównoważonego rozwoju | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV SUM Merito
Psychoneuroimmunologia (PNI) | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV LIC Merito
Zielone technologie i sztuczna inteligencja: informatyka dla zrównoważonego rozwoju | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV SP Merito
Zielone technologie i sztuczna inteligencja: informatyka dla zrównoważonego rozwoju | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV SUM Merito
Psychoneuroimmunologia (PNI) | Uniwersytet WSB Merito Łódź: KV LIC Merito

Czego się nauczysz?

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Sześcioro studentów WSB Merito rozmawia przy budynku z czerwonej cegły wśród zieleni
  • Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
  • Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • Poznasz efektywne metody wykorzystywania dostępnych narzędzi stosowanych w digital marketingu
  • Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
  • Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
  • Zdobędziesz uznany i rozpoznawalny międzynarodowy branżowy certyfikat wśród marketerów, który stanowi cenny atut na polskim i europejskim rynku pracy

Przygotowujemy do oficjalnej certyfikacji DIMAQ – międzynarodowego standardu marketingu cyfrowego, który potwierdza kwalifikacje, zwiększa konkurencyjność i daje dostęp do społeczności ekspertów.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Wykładowcy - praktycy

Wśród wykładowców są przedsiębiorcy, właściciele firm i eksperci w wielu dziedzinach. Na zajęciach omawiają zjawiska i procesy na przykładach zaczerpniętych z własnej pracy.

91%

pracodawców wysoko ocenia współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Program studiów

  • Rynek reklamy internetowej
  • Internauci w Polsce i na Świecie
  • Kanały komunikacji w Internecie – rodzaje, koncepcje klasyfikacji
  • Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
  • Podstawowe modele zakupu I emisji reklamy w sieci
  • Współpraca z agencją – podstawowe zagadnienia
  • Marketing offline vs online
  • Koncepcje i modele strategiczne
  • Analiza, metody, narzędzia i źródła informacji
  • Definiowanie celów
  • Definiowanie grup docelowych
  • Definiowanie planu działań i taktyk
  • Metody budżetowania i rozliczania kampanii
  • Pomiar skuteczności
  • Raportowanie wyników
  • Podstawowe pojęcia
  • Formaty reklamy display
  • Mechanika działania display
  • Efektywność reklamy display
  • Parametry kampanii display
  • Planowanie kampanii display
  • Kreacja w kampanii display
  • Pomiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic
  • Mechanika i działanie Programmatic buying
  • Bidding w Programatic
  • Ewaluacja w kampanii
  • Koncepcje i modele związane z SEO i PPC
  • SEM/SEO/SEA – podstawowe pojęcia
  • Efektywność działań SEM
  • Mechanika SEO
  • Optymalizacja on-page i off-page
  • Inbound marketing
  • Definicja słów kluczowych
  • Bidding w reklamie AdWords
  • Copy w reklamie AdWords
  • Pamiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia
  • Rodzaje i formaty reklamy video
  • Serwisy z treściami video
  • Modele emisji i zakupu
  • Efektywność video advertising
  • Twórcy kontentu – vlogging, youtuberzy
  • VOD i branded content
  • Telewizja hybrydowa
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje web 2.0
  • Platformy social media
  • Social Listening i monitoring
  • Planowanie i publikowanie contentu
  • Reklama w sieciach społecznościowych
  • Efektywność social media marketingu
  • Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
  • Sposoby redagowania treści w Internecie
  • Reklama natywna
  • Efektywność content marketingu
  • Pomiar skuteczności
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
  • Efektywność mobile marketingu
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Aplikacje mobilne
  • Testowanie aplikacji mobilnych
  • Reklama mobilna
  • Serwisy mobilne i responsywne
  • Proximity marketing
  • SMS marketing
  • Internet of Things
  • Analityka mobilna
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje
  • Planowanie kampanii
  • Online&Offline data capturing
  • Spam i Spam Filters
  • Segmentacja
  • Email design
  • Testowanie
  • Narzędzia do email marketingu
  • Mierniki i efektywność e-mail marketingu
  • Marketing automation
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje handlu w sieci
  • Rynek ecommerce w Polsce
  • Trendy i tendencje
  • Ropo i showrooming
  • M-commerce
  • E-commerce I inne obszary marketingu internetowego
  • Płatności e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
  • Tworzenie i struktura konta Google Analytics
  • Atrybucja i targetowanie stron oraz treści
  • Cele i konwersja
  • Wskaźniki i wymiary
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
  • Heurystyki Nielsena
  • Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
  • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a reklama w sieci
  • Prawo prasowe a marketing internetowy
  • Prawo karne a marketing internetowy
  • Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
  • Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, papierosy, leki, haznard)
  • Reklama i marketing skierowany do dzieci
  • Aspekty prawa autorskiego w sieci
  • Zarządzanie danymi i prywatność
  • Aspekty prawne e-commerce
  • Trendy w digitalu
  • Przygotowanie do egzaminu
  • egzamin końcowy
  • dodatkowo egzamin certyfikacyjny

Wykładowcy

    Merito placeholder
    dr Michał Krzewicki
    • Radca prawny, absolwent prawa i ekonomii, doktor nauk prawnych – specjalność: prawo cywilne; autor publikacji z zakresu prawa cywilnego oraz prawa reklamy.
    • Od kilkunastu lat prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa cywilnego, dzieląc się wiedzą teoretyczną i praktycznym doświadczeniem, które wspierają rozwój studentów i ich kompetencji.
    • W ramach swojej kancelarii prawnej zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców, w szczególności z branży finansowej, IT, e-commerce i marketingu.
    • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie procesowe w prowadzeniu sporów cywilnych, gospodarczych i rodzinnych, skutecznie łącząc wiedzę prawniczą z praktyką sądową.

    Wymiana know-how

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Uniwersytet WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW

    Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania. Na zajęciach online spotkasz uczestników wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Dofinansowanie z BUR

    Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Skorzystaj z dofinansowania.

    Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

    Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP

     

    Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

    Napisz: [email protected]

    Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

    Wybierz kierunek studiów, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto”. Po założeniu konta:

    • proces rekrutacji przejdziesz online,
    • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności z dowolnego miejsca na świecie,
    • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów,
    • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza Rekrutacyjnego.

    Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.

    Warunki przyjęcia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 9 h 6 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 22:00

    Możliwości dofinansowania

    • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

    Ceny

    1 rok
    1 rata
    6020 zł 7020 zł (1 x 6020 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7020zł
    2 raty
    3010 zł 3510 zł (2 x 3010 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3510zł
    10 rat
    602 zł 702 zł (10 x 602 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 702zł
    12 rat
    501 zł 585 zł (12 x 501 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
    1 rok
    1 rata
    5620 zł 7020 zł (1 x 5620 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7020zł
    2 raty
    2810 zł 3510 zł (2 x 2810 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3510zł
    10 rat
    562 zł 702 zł (10 x 562 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 702zł
    12 rat
    468 zł 585 zł (12 x 468 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
    Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

    Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

    Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

    W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    E-commerce

    390zł
    306zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 390zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Branding i Content Marketing

    530zł
    446zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Praktyczny marketing internetowy

    535zł
    451zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 535zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Social media i influencer marketing

    595zł
    511zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami

    545zł
    461zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 545zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Bezpieczeństwo i higiena pracy

    517zł
    433zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 517zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Business Intelligence and Information Management

    642zł
    558zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 642zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Branding i Content Marketing

    530zł
    446zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji