Zaloguj się do extranetu
Zaloguj się do Extranetu, aby sprawdzić m.in.:
- oceny za cały okres studiów,
- godziny dyżurów i konsultacji,
- harmonogram i plan zajęć,
- katalog biblioteczny,
- terminy nadchodzących egzaminów,
- regulaminy i przepisy uczelniane.
Twoje wsparcie na każdym etapie studiów
Biuro Obsługi Studenta (BOS) to miejsce obsługi kwestii administracyjnych związanych z tokiem studiów. W BOS wykorzystujemy funkcjonalność zarządzania obsługą.
Na wizytę możesz umówić się na dwa sposoby:
- poprzez elektroniczny system rezerwacji, który umożliwia umówienie się na wybrany dzień i godzinę. Wizytę możesz zarezerwować przez stronę internetową,
- w jednym z dwóch biletomatów – pierwszy znajduje się w budynku C, naprzeciwko wejścia do auli, a drugi przy Biurze Rekrutacji.
Co możesz załatwić w Biurze Obsługi Studenta?
- przedłużyć ważność legitymacji studenckiej,
- otrzymać zaświadczenie o statusie studenta,
- złożyć wniosek o stypendium rektora dla najlepszych studentów,
- złożyć podanie dotyczące toku studiów,
- załatwić wszelkie inne sprawy związane z tokiem studiów.
Skontaktuj się z nami online
Jesteś w domu i chcesz złożyć podanie online?
To możliwe! Większość podań do władz uczelni, np. o przedłużenie sesji czy indywidualny tok studiów, znajdziesz w Extranecie w zakładce „druki do pobrania”.
Drogą elektroniczną prześlesz prośbę dotyczącą:
- zaświadczenia o dokonanych wpłatach,
- zaświadczenia po obronie
- odpisu dyplomu w języku angielskim,
- przeksięgowania wpłaty,
- zmiany specjalności,
- duplikatu legitymacji studenckiej.
Jak jeszcze mogę się skontaktować z BOS?
Czekamy na Ciebie od poniedziałku do niedzieli (z wyjątkiem czwartku).
Jeśli planujesz wizytę osobistą – koniecznie sprawdź godziny otwarcia w danym dniu.
Możesz też opisać swoją sprawę mailowo.
Skontaktuj się z nami