Growth i Performance Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które::
  • chcą prowadzić nowoczesny marketing oparty na danych i automatyzacji,
  • szukają praktycznych umiejętności projektowania działań wzrostowych,
  • chcą nauczyć się obsługi narzędzi takich jak GA4, Tag Manager, Looker Studio, BigQuery, Meta Ads, TikTok Ads czy Zapier,
  • pragną wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji kampanii,
  • cenią naukę od praktyków branży digital i współpracę z czołowymi markami, jak jak Altkom Akademia oraz Socjomania by Altkom Akademia.
Cena
od 595zł / mies.
511zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
Terapia pedagogiczna | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Grupa studentów z wykładowczynią
Marketing in the Digital Economy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Studenci w projekcie grupowym
Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Studenci pracujący nad projektem
Terapia pedagogiczna | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Grupa studentów z wykładowczynią
Marketing in the Digital Economy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Studenci w projekcie grupowym
Growth i Performance Marketing | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Studenci pracujący nad projektem

Czego się nauczysz?

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
  • Nauczysz się projektować i skalować działania marketingowe oparte na danych i automatyzacji.
  • Poznasz strategie wzrostu, reklamy płatne, analitykę oraz nowoczesne narzędzia AI.
  • Opanujesz metody pracy oparte na eksperymentach i analizie danych.
  • Zdobędziesz umiejętności automatyzacji procesów marketingowych, od pozyskania klienta do budowania lojalności.
  • Nauczysz się podejmować decyzje marketingowe na podstawie rzetelnych danych i efektywnych narzędzi.
5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

 

92%

uczestników poleca studia podyplomowe.

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Praktyczny charakter studiów:

  • Ponad 70% zajęć to warsztaty na realnych danych i kampaniach.
  • Dostęp do praktyków z topowych marek i agencji marketingowych.
  • Nauka obsługi kluczowych narzędzi marketingowych
2

partnerów kierunku:

Altkom Akademia S.A.

Socjomania by Altkom Akademia

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

9

Liczba miesięcy nauki

182

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

7

Liczba modułów

2

Liczba semestrów
  • Filozofia i różnice między Growth a Performance Marketingiem
  • Projektowanie skutecznej strategii wzrostu (Growth Strategy)
  • Dogłębne mapowanie ścieżki klienta (Customer Journey) i identyfikacja "momentów Aha!"
  • Praktyczne wdrażanie eksperymentów, testowania hipotez oraz iteracyjnego skalowania działań (cykl Build-Measure-Learn)
  • Analiza i dobór kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) i metryk (np. AARRR)
  • Tworzenie zaawansowanych lejków marketingowych (Funnels)
  • Segmentacja odbiorców i skuteczna personalizacja komunikacji
  • Modele i strategie retencji klienta
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads
  • Planowanie mediów i budżetowanie kampanii
  • Atrybucja i mierzenie konwersji
  • Strategie kampanii sprzedażowych i lead generation
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii: Google Ads i YouTube Ads
  • Planowanie mediów i budżetowanie kampanii
  • Atrybucja i mierzenie konwersji
  • Lead Generation i Marketing Automation
  • Projektowanie lejków lead generation
  • Tworzenie landing page i formularzy konwersji
  • Narzędzia: SalesManago i przegląd innych narzędzi
  • Scoring i nurturing leadów
  • Analityka i architektura danych marketera
  • Analiza jakościowa i analiza ilościowa w marketingu
  • Budowa modeli atrybucji i analiza ścieżek użytkownika
  • GA4, Google Tag Manager, Looker Studio
  • Integracja danych z różnych źródeł (API, CRM, platformy reklamowe)
  • Wprowadzenie do baz danych w kontekście marketingu
  • Struktura danych i logika zapytań SQL
  • Tworzenie zapytań analitycznych w BigQuery
  • Łączenie danych z wielu źródeł (np. GA4, CRM, platformy reklamowe)
  • Filtrowanie, grupowanie, funkcje agregujące
  • Tworzenie raportów i dashboardów opartych o dane z BigQuery
  • Automatyzacja eksportu danych i integracja z Looker Studio
  • UX i optymalizacja konwersji
  • Audyt ścieżki użytkownika i analiza heatmap
  • Testy A/B
  • Wprowadzenie do UX copywritingu
  • Projektowanie doświadczenia klienta (CX/UX)
  • Zastosowanie narzędzi AI w optymalizacji kampanii
  • Generatywne AI: copy, kreacje, predykcje wyników
  • Automatyzacja pracy z treścią reklamową
  • Tworzenie prostych automatyzacji z wykorzystaniem narzędzie genAI i Zapier
  • AI jako wsparcie w tworzeniu automatycznych rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie danych wejściowych
  • Zasady uczciwej komunikacji marketingowej (UOKiK, Kodeks Etyki Reklamy)
  • Oznaczanie treści sponsorowanych i współprac influencerskich
  • Jak legalnie przetwarzać dane użytkowników w działaniach marketingowych
  • Zgody marketingowe – jak zrobić to prawidłowo w świetle RODO i prawa komunikacji elektronicznej
  • Przechowywanie i przetwarzanie danych w CRM-ach, platformach reklamowych i analitycznych
  • AI i dane – wymiar prawny i etyczny
  • Test semestralny i test końcowy

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Dofinansowanie

Wymiana know-how

Growth i Performance Marketing | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Współpraca WSB Merito i DSW

Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania. Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 12 h 39 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
6140 zł 7140 zł (1 x 6140 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7140zł
2 raty
3070 zł 3570 zł (2 x 3070 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3570zł
10 rat
614 zł 714 zł (10 x 614 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 714zł
12 rat
511 zł 595 zł (12 x 511 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
1 rok
1 rata
5740 zł 7140 zł (1 x 5740 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7140zł
2 raty
2870 zł 3570 zł (2 x 2870 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3570zł
10 rat
574 zł 714 zł (10 x 574 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 714zł
12 rat
478 zł 595 zł (12 x 478 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Marketing kultury

445zł
361zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 445zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

530zł
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

585zł
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Inżynieria oprogramowania dla SAP S/4HANA i programowania w języku ABAP

625zł
541zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 625zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Indywidualne wsparcie, cyfrowe innowacje i inkluzyjne podejście – nowoczesny pracownik Publicznych Służb Zatrudnienia

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Nowoczesne przywództwo, zarządzanie oparte na danych i skuteczne projekty – liderzy Publicznych Służb Zatrudniania w działaniu

Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji