Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
- Proces rekrutacji przejdziesz online: dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych.
- Sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów.
- W każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
- Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginały wymaganych dokumentów.
Zapisy online krok po kroku
Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie
Przejdź do zapisów online i wypełnij formularz rekrutacyjny.
Wyślemy Ci dokumenty do podpisu
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
Skompletuj dokumenty
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na dwa sposoby:
- przychodząc osobiście,
- wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.
Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie
W razie pytań pracownicy biura rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
Witaj na Uniwersytecie WSB Merito
Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych na wskazany w formularzu adres e-mail na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie
Przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów
Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
Skompletuj dokumenty
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!
Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie
W razie pytań pracownicy biura rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
Witaj na Uniwersytecie WSB Merito
Informacje dotyczące pierwszego zjazdu (termin, godziny oraz plan zajęć) otrzymasz z Działu Studiów Podyplomowych na wskazany w formularzu adres e-mail na około 2 tygodnie przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Dodatkowe kryteria rekrutacyjne
Certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Dodatkowa rozmowa rekrutacyjna.
W ramach rekrutacji przejdziesz badanie logopedyczne prowadzone przez menedżera kierunku. Nie musisz mieć przygotowania pedagogicznego, ale miej na uwadze to, że bez niego nie będziesz mógł/mogła uczyć w szkole.
Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego.
Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego.
Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego.
Musisz posiadać dyplom ukończenia studiów z zakresu logopedii.
Certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Certyfikat potwierdzający znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2.
Dyplom ukończenia studiów magisterskich i deklaracja planów naukowych.
Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego.
Dyplom ukończenia studiów wyższych z filologii/lingwistyki (jeśli z innego kierunku, to odpowiedni certyfikat znajomości języka na wyznaczonym poziomie).
Do pobrania
Faktura
Zamówienie na fakturę:
- wydrukuj, podpisz i prześlij na adres:
Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz, Dział Obsługi Finansowej Studenta, ul. Fordońska 74, 85-719 Bydgoszcz
- wydrukuj, podpisz, zeskanuj i prześlij mailowo na adres:
Wzór zamówienia otrzymasz od nas w pierwszym mailu organizacyjnym, chwilę po zapisie na studia podyplomowe. Udostępniamy go również na platformie Moodle i na Twoje życzenie drogą mailową.
Skontaktuj się z nami