Cel szkolenia
- Zapoznamy Ciebie z zasadami prawidłowej emisji głosu oraz zwiększenia świadomości budowania wizerunku za pomocą głosu.
- Dowiesz się jak zwiększyć efektywność w pracy głosem i nad głosem i w jaki sposób głos kształtuje wizerunek.
- Nauczysz się jak mówić swobodnie, świadomie, wyraźnie i bez wysiłku oraz jak zadbać o głos podczas codziennej pracy.
- Nabędziesz umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej komunikować się z innymi.
Jak szkolimy?
- Otrzymasz 4 godziny praktycznego warsztatu.
Dla kogo?
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- jeśli występujesz przed grupą,
- prowadzisz rozmowy telefoniczne,
- Twoja praca opiera się na spotkaniach,
- delegujesz zadania.
Grupa docelowa:
- prawnicy
- przedstawiciele handlowi
- menadżerowie
- nauczyciele, wykładowcy, trenerzy
- dziennikarze
- przewodnicy
- rzecznicy prasowi
- doradcy
- lektorzy
- telemarketerzy
- studenci
- oraz wszystkie osoby, którym głos służy jako narzędzie pracy
Wymagania od uczestników
Szkolenie ma formę warsztatu i opiera się głównie na ćwiczeniach praktycznych, dlatego uczestnicy proszeni są o przybycie w swobodnym stroju i przyniesienie ze sobą koca lub ręcznika oraz butelki wody.