Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Komunikować się za pomocą obrazu,  
  • integrować podstawy artystyczne z technikami cyfrowymi.  
Opis specjalności
  • Obsługiwać profesjonalne programy graficzne i multimedialne, 
  • tworzyć podstawowe grafiki dla gier. 
Opis specjalności
  • Realizować animacje i grafiki 3D, 
  • efektywnie używać narzędzi graficznych.
multimedia
  • Łączyć różne dziedziny ekspresji - od rysunku poprzez fotografię do video i multimediów, 
  • poznasz nowe kierunki tworzenia grafiki cyfrowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji  inspirowanej systemami biologicznymi. 
multimedia

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds.zastosowania obrazu w komunikacji biznesowej i społecznej, 
  • specjalista ds.projektowania reklam w firmie mediowej, 
  • specjalista ds.projektowania grafiki dla gier, 
  • specjalista ds.zarządzania komunikacją wizualną, 
  • specjalista ds. reklamy w agencji mediowej, 
  • twórca plakatów i innych nośników informacji, 
  • specjalista ds. retuszu cyfrowego, 
  • kreator treści cyfrowych dla video blogów, 
  • fotograf specjalistyczny: produktowy, modowy, reporter. 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Podążając ścieżkami tej specjalności, nauczysz się nie tylko pracować z grafiką cyfrową i tradycyjną, ale także stosować proces projektowy: rozumieć oczekiwania odbiorcy, przekładać je na właściwe rozwiązania.
  • Specjalność adresowana jest do osób zainteresowanych kreacją, projektowaniem i wytwarzaniem treści cyfrowych. Warsztat kierunkowy jest wzmacniany wiedzą powiązaną z grafiką cyfrową dla systemów webowych, projektowaniem i wykorzystaniem form 3D w komunikacji, projektowaniem treści cyfrowych dla gier, technikami sensorycznej i wizualnej reprezentacji danych, a także nowymi kierunkami grafiki cyfrowej i włączeniem do procesu wytwarzania grafiki sztucznej inteligencji.
  • W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności. 
Opis specjalności

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Wprowadzenie do komunikacji społecznej
  • Podstawy marketingu i public relations 
  • Podstawy grafiki cyfrowej
  • Podstawy algorytmizacji
  • Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni 
  • Psychofizjologia widzenia 
  • Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych  
  • Rysunek analogowy i malarstwo
  • Projektowanie graficzne znaków i symboli
  • Fotografia i obraz ruchomy 
  • BHP - sylabus
  • Psychologia i socjotechnika w komunikacji i  marketingu
  • Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
  • Kody sensoryczne w komunikacji 
  • Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
  • Podstawy programowania
  • Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
  • Komiks i ilustracja w mediach
  • Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice 
  • Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
  • Projekt zespolowy 1
  • Język obcy (PDW)
  • Warsztaty audio i wideo
  • Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
  • Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu 
  • Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
  • Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
  • Przekaz audio-video w komunikacji masowej
  • Eksperymentalny obraz i dźwięk
  • Media społecznościowe w komunikacji
  • Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Projekt zespołowy  2
  • Język obcy (PDW)
  • Etyka w komunikacji medialnej
  • Zarządzanie projektem medialnym 
  • Grafika 3D w komunikacji 
  • Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach 
  • Komercjalizacja produktów cyfrowych
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Projekt zespołowy 3

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Animacje graficzne dla systemów internetowych 
  • Grafika koncepcyjna dla gier 
  • Sensoryczna i wizualna reprezentacja danych 
  • Obraz i dźwięk w systemach immersyjnych oraz sieciowych 
  • Formy 3d w komunikacji 
  • Sztuczna inteligencja i systemy biologiczne  w sztuce.
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF