zdjecie
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i sprzedaży w międzynarodowym środowisku biznesowym. 
Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Dyplomacja kulturalna, Marketing międzynarodowy, Zarzadzanie oświatą i przedsiębiorczość.
Autorka kilku publikacji z zakresu public relations, marketingu politycznego oraz reklamy.
Główne zainteresowania naukowe: marketing polityczny, digital marketing, nowoczesne formy reklamy, public relations, rzecznictwo prasowe, marketing terytorialny, smart city. Biegle włada j.angielskim, francuskim i włoskim.

Kierownik merytoryczny kierunków: Nowoczesne rzecznictwo prasowe z elementami neurokomunikacji oraz Menedżer Samorządu Terytorialnego – zarządzanie procesami Smart City i Green City.
 

 

gs
Małgorzata Sacała

Trener głosu, wokalistka, YouTuberka, przedsiębiorca, wolontariuszka. W niecałe dwa lata zbudowała na YouTube opinię eksperta w dziedzinie techniki śpiewu (ponad 100 tys. subskrypcji), została doceniona przez wielu popularnych polskich artystów za jej rzeczowe analizy oraz stworzyła prawie 20-tysięczną społeczność edukacyjną na FB. Jej życiową misją jest uwalnianie ludzi do pełni ich potencjału.

zdjecie
dr Danuta Studencka-Derkacz

Doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego, przez dziennikarstwo modowe, po dziennikarstwo specjalistyczne. Była wydawcą i redaktorem naczelnym oraz menedżerem projektów unijnych. Od 7 lat wykładowca Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu (wcześniej Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu). Organizatorka 3 edycji TEDxWSB. Była menedżerem kilku projektów finansowanych z Unii Europejskiej, w których realizowała m.in. gry VR-owe oraz zajęcia z robotyki. Możecie ją spotkać na zajęciach z takich przedmiotów m.in. jak media relations, public relation, e-PR, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja społeczna oraz netykieta biznesowa, instrumentarium reklamy i PR, sytuacje kryzysowe, komunikacja marketingowa, content marketing, monitoring social mediów, video marketing.