Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie)


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest, efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

sposób realizacji studiów: online

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.

Innowacyjne zarządzanie produktem

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów

Opinia

Anna Ledwoń

Często mówi się, że książki z zakresu marketingu nie mają sensu, bo szybko się dezaktualizują. Nic bardziej mylnego! Sztuką jest poznać podwaliny marketingu i wiedzieć jak stworzyć dobrą strategię marketingową, którą będziemy mogli elastycznie dostosowywać do dynamicznie zmieniających się warunków. Nie bez powodu pivot został okrzyknięty marketingowym słowem roku. Jednym z elementów takiej strategii i narzędziem do osiągniecia zakładanych KPI jest content marketing. Kiedyś okrzyknięty królem. Ja powtarzam, że owszem, content is the king, but context is the queen. Przyjdź na studia Psychologia reklamy i dowiedz się więcej. 

Anna Ledwoń

Wykładowca, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 26 czerwca
czesne już od
271 zł
237 zł
miesięcznie

Zapisując się do 26 czerwca, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 237 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych dla kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Mira Krzyścin
Michał Zalewski
dr Beata Rajba
dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki "Dobrze Powiedziane", konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami,...

dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF