Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest, efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.
Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:
Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.
Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.
Co zyskujesz?
- Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
- Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
- Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
- Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.
Dla kogo?
- Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
- Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
- Dla rzeczników prasowych
- Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
Opinia
Często mówi się, że książki z zakresu marketingu nie mają sensu, bo szybko się dezaktualizują. Nic bardziej mylnego! Sztuką jest poznać podwaliny marketingu i wiedzieć jak stworzyć dobrą strategię marketingową, którą będziemy mogli elastycznie dostosowywać do dynamicznie zmieniających się warunków. Nie bez powodu pivot został okrzyknięty marketingowym słowem roku. Jednym z elementów takiej strategii i narzędziem do osiągniecia zakładanych KPI jest content marketing. Kiedyś okrzyknięty królem. Ja powtarzam, że owszem, content is the king, but context is the queen. Przyjdź na studia Psychologia reklamy i dowiedz się więcej.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych dla kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz
- katarzyna.lis@bydgoszcz.merito.pl | studia podyplomowe, studia MBA
- zofia.ciepluch@bydgoszcz.merito.pl | studia podyplomowe, studia MBA
- 52 582 91 00
- +48 787 638 120 | Katarzyna Lis | studia podyplomowe, studia MBA
- +48 602 711 268 | Zofia Ciepłuch | studia podyplomowe, studia MBA
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00