Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie)


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest, efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:

 

BON

 

Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.

 

Wypełnij formularz

sposób realizacji studiów: online

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią?  Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.

Innowacyjne zarządzanie produktem

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

485x9_4 (1).png

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów

Opinia

Anna Ledwoń

Często mówi się, że książki z zakresu marketingu nie mają sensu, bo szybko się dezaktualizują. Nic bardziej mylnego! Sztuką jest poznać podwaliny marketingu i wiedzieć jak stworzyć dobrą strategię marketingową, którą będziemy mogli elastycznie dostosowywać do dynamicznie zmieniających się warunków. Nie bez powodu pivot został okrzyknięty marketingowym słowem roku. Jednym z elementów takiej strategii i narzędziem do osiągniecia zakładanych KPI jest content marketing. Kiedyś okrzyknięty królem. Ja powtarzam, że owszem, content is the king, but context is the queen. Przyjdź na studia Psychologia reklamy i dowiedz się więcej. 

Anna Ledwoń

Wykładowca, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych dla kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Mira Krzyścin
Michał Zalewski
dr Beata Rajba
dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki "Dobrze Powiedziane", konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami,...

dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

E-mail:
Telefon:
Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF