Customer experience management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Zarządzanie
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć nowe kompetencje w obszarze doświadczeń klienta,
  • chcą zbudować przewagę przez relacje z klientami,
  • chcą działać lepiej w działach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
  • koordynują jakość i procesy w swoich firmach,
  • cenią empatię, relacje i dobre doświadczenia klienta.
Inżynier automatyzacji i robotyzacji | Studia I stopnia w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Design w biznesie | Studia II stopnia ze studiami podyplomowymi  | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Logistyka | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnik studiów podyplomowych podczas zajęć
Inżynier automatyzacji i robotyzacji | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Design w biznesie | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Logistyka | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnik studiów podyplomowych podczas zajęć

Czego się nauczysz?

Customer experience management | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych z odbiciem w oknie
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Praktyczny charakter studiów:

  • Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

  • Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.
91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze 
współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Networking i rozwój kompetencji

  • Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Wykładowcy-praktycy

  • Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

162

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)
  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Customer experience management | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Dofinansowanie

Wymiana know-how

Customer experience management | Studia podyplomowe w Bydgoszczy | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Współpraca WSB Merito i DSW

Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania. Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 12 h 32 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie i inwestowanie w nieruchomości

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Akademia menedżera

645zł
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

530zł
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Growth i Performance Marketing

595zł
511zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Praktyczny marketing internetowy

480zł
396zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 480zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji