ABC studenta

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Grafika główna: WSB Merito Łódź, dla nowych studentów, studentka siedzi na sofie i przegląda informator uniwersytetu

Witamy na Uniwersytecie WSB Merito Łódź

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej uczelni. Przed rozpoczęciem zajęć zapoznaj się z najważniejszymi informacjami organizacyjnymi, które ułatwią Ci start.

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Biuro Rekrutacji

Bądź z nami na bieżąco

Dołącz i bądź na bieżąco!

Kluczowe działy

Poznaj nas i sprawdź, w czym możemy pomóc

 

A jeśli masz więcej pytań:

Ważne informacje na start

Extranet 24/7

 

Intuicyjny portal, który zapewnia stały kontakt z uczelnią. Znajdziesz tam plany zajęć, oceny, aktualności i informacje o płatnościach.

Logowanie

  1. Wejdź na stronę Extranetu
  2. Użyj loginu przesłanego w wiadomości e-mail po rozpoczęciu studiów.
  3. Wpisz hasło, które ustawiłeś przy pierwszym logowaniu.

Masz problem?

Skontaktuj się: [email protected]

Dla absolwentów: Jeśli kontynuujesz naukę na studiach II stopnia, Twój login i sposób logowania pozostają bez zmian.

 

Microsoft 365

 

Każdy student otrzymuje darmową licencję A3, obejmującą aplikacje: Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

Logowanie

  1. Przejdź na portal Office 365.
  2. Kliknij "Zaloguj się".
  3. Wpisz login w formacie: [email protected] (login znajdziesz w Extranecie: Mój profil → Moje dane → Login do usługi MS365).
  4. Zaloguj się danymi do Extranetu Uniwersytetu WSB Merito.

Uwaga: Logowanie do wszystkich aplikacji Office (w tym Teams) oraz portalu Office365 wymaga uczelnianego konta MS365.

Aktywacja kont: Konta będą dostępne od drugiej połowy września.

W razie pytań lub problemów skontaktuj się: [email protected].

 

Moodle

 

Na platformie e-learningowej Moodle zamieszczamy materiały zarówno te niezbędne na zajęciach, jak i te, które rozwiną Twoje kompetencje w sposób dodatkowy. Ponieważ masz do niej nieprzerwany dostęp, pomoże Ci w zdobywaniu wiedzy i rozwoju umiejętności, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

Logowanie

Zaloguj się do Extranetu i kliknij w górnym menu "Moodle", zostaniesz przekierowany do platformy. Możesz też będąc zalogowanym do Extranetu przejść do Moodle przez stronę.

Odbiór legitymacji

 

Legitymacje można odebrać w Dziekanacie od 1 marca. Aby je odebrać, należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.

Przedłużanie legitymacji dla absolwentów:

  • Szczegóły dotyczące przedłużania legitymacji dostępne są w zakładce Dziekanat w Extranecie.
  • Absolwenci Uniwersytetu WSB Merito Łódź (studia I stopnia) mogą przedłużyć ważność dotychczasowej legitymacji w Dziekanacie. Absolwenci Uniwersytetów WSB Merito w Toruniu zachowują numer albumu oraz indywidualne konto bankowe ze studiów I stopnia, na które należy dokonać wpłaty.

mLegitymacja – Elektroniczna Legitymacja Studencka:

  • Elektroniczną wersję legitymacji można uzyskać w aplikacji mObywatel.
  • Instrukcja aktywacji dostępna jest w Extranecie w zakładce Mój profil → mLegitymacja.

     

Zastąp tradycyjną legitymację elektroniczną i miej ją zawsze pod ręką!

Studiując u nas, możesz ubiegać się o:

  • stypendium socjalne,
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych,
  • stypendium rektora za wyróżniające wyniki w nauce,
  • stypendium rektora za osiągnięcia naukowe,
  • stypendium rektora za osiągnięcia sportowe,
  • stypendium rektora za osiągnięcia artystyczne,
  • zapomogę.

 

Dowiedz się więcej o stypendiach

Harmonogram zjazdów

 

Plan weekendów, podczas których odbywają się zjazdy, znajdziesz w Extranecie w zakładce Kalendarz roku akademickiego.

 

Plan zajęć

 

Szczegółowy plan zajęć dostępny będzie najwcześniej tydzień przed rozpoczęciem zajęć w Extranecie w zakładce Plan zajęć → Mój plan.

  • Studenci stacjonarni: zajęcia rozpoczynają się na początku października.
  • Studenci niestacjonarni: zajęcia rozpoczynają się w połowie października.

Jeśli plan nie będzie widoczny na kilka dni przed rozpoczęciem zajęć, skontaktuj się z Biurem Obsługi Studenta.

Podział na grupy

W harmonogramie zajęć znajdziesz przypisanie do konkretnej grupy. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest zmiana grupy – w tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Studenta za pośrednictwem e-maila.

Informacje o ubezpieczeniu zdrowotnym i NNW

 

Szczegóły dotyczące ubezpieczeń zdrowotnych znajdziesz:

  • W Extranecie: zakładka „Dziekanat -> Ubezpieczenie zdrowotne”.

Ubezpieczenie NNW

Informacje dostępne w Extranecie: zakładka „Dziekanat -> Ubezpieczenie NNW”.

Chcesz ubezpieczyć się przez uczelnię?

Skontaktuj się z Działem Kadr i Płac

e-mail: [email protected]

 

Informacje dla studentów zagranicznych

 

Ubezpieczenie zdrowotne jest obowiązkowe przez cały pobyt w Polsce i wymagane przy:

  • Wjeździe do kraju.
  • Ubieganie się o zezwolenie na pobyt czasowy.

Jeśli nie masz obywatelstwa UE/EFTA:

Musisz samodzielnie ubezpieczyć się w NFZ lub innej instytucji. W tym celu:

  • Pobierz zaświadczenie o statusie studenta z Dziekanatu.
  • Złóż wniosek w Centrum Obsługi Ubezpieczonych NFZ:

Adres: ul. Kopcińskiego 58, Łódź

Uwaga!

Brak ubezpieczenia może skutkować cofnięciem zezwolenia na pobyt i koniecznością opuszczenia Polski.

Ubezpieczenie w innych instytucjach niż NFZ musi obejmować hospitalizację. W takim przypadku pokrywasz koszty leczenia, a ubezpieczyciel zwraca wydatki (w NFZ rozliczenie jest bezgotówkowe).

Pamiętaj!

Dbaj o ważność swojego ubezpieczenia, aby uniknąć problemów z legalnym pobytem w Polsce.

Zaświadczenie dostępne jest po rozpoczęciu zajęć, do 3 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania (wzór znajdziesz w Extranecie). Możesz odebrać je osobiście w dziekanacie lub pobrać e-zaświadczenie z Extranetu w zakładce: Mój profil → E-zaświadczenia.

Pierwsza płatność

 

Każdy student ma osobisty numer konta do wpłat czesnego. Szczegóły i terminy swoich płatności znajdziesz w Extranecie w zakładce: Mój profil → Płatności i wpłaty. Pierwszą ratę i opłatę za legitymację należy wpłacić do 30.09.2025 r. Ten termin zmienia się tylko w przypadku osób przyjętych po 15.09.2025 r. Wykonaj dwa przelewy: czesne na konto „czesne”, 22 zł za legitymację na konto „inne”.

 

Faktura VAT

Druki wniosków o fakturę są dostępne na naszej stronie internetowej oraz w Extranecie. Możesz również poprosić o wzór dokumentu, kontaktując się z dziekanatem, Biurem Rekrutacji lub Biurem Finansowym

Gdzie nas znajdziesz

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Łódź: budynek

Kampus Uniwersytetu WSB Merito Łódź to dwa budynki zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Brzozowej 5/7 (93-101, Łódź). W niedalekim sąsiedztwie znajduje się słynna ulica Piotrkowska i Centralne Muzeum Włókiennictwa.
 

Skontaktuj się z nami

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Łódź: budynek
Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte
Brzozowa 5/7, Budynek B, parter, 93-101, Łódź
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 10:00-16:00
środa: 11:00-17:00
czwartek: 10:00-16:00
piątek: Zamknięte
sobota: Zamknięte
Dyżury weekendowe: 6.12 godz. 9-14, 20.12 godz. 9-14.
ul. Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 12:00-16:00
środa: 11:00-17:00
czwartek: 12:00-16:00
piątek: Zamknięte
sobota: Zamknięte
ul. Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź
niedziela: 9:00-16:00
poniedziałek: 9:00-16:00
wtorek: 9:00-16:00
środa: 9:00-16:00
czwartek: 9:00-16:00
piątek: 9:00-16:00
sobota: 9:00-16:00
Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 12:00-15:00
środa: 12:00-16:00
czwartek: 12:00-15:00
piątek: Zamknięte
sobota: 9:00-14:00
Budynek B, parter, ul. Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Toruniu przy ul. Młodzieżowej 31a.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 50 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji