Opis kierunku

Studia w formule hybrydowej.


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
 

hybrydowy system realizacji zajęć

Świadomość konieczności promowania marek i docierania do klienta różnymi kanałami stale rośnie. Działania promocyjne firm nie ustają, a czasy oszczędzania na reklamie raczej się skończyły. Trwa raczej wyścig na coraz to nowsze rozwiązania, wyznaczanie trendów, poszukiwanie nowych rozwiązań, kreatywność i aktywność. Stąd wzrasta zapotrzebowanie na dobrych marketingowców. 

lic_sesjalato_5

Dzięki studiom na kierunku „Nowoczesny marketing” na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz zdobędziesz szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w branży marketingowej. Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi, tworzyć skuteczne kampanie, planować i analizować. Poznasz tajniki skutecznego kreowania wizerunku i budowania relacji. Zaczerpniesz inspirację od praktyków, przeanalizujesz prawdziwe case study, będziesz na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, kanałami komunikacji i technologiami wykorzystywanymi do promocji.   

sp_sesjalato_61

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
 

Zostaw kontakt

skontaktuj się z nami

Cel studiów

Absolwenci kierunku „Nowoczesny marketing” zostają zapoznani z najnowszymi trendami w promocji marek. Zdobywają doświadczenie dzięki analizie realnych przykładów ze świata biznesu, współpracy z aktywnymi reprezentantami branży marketingowej i uczą, jak już samodzielnie podążać za trendami, a nawet je wyznaczać. 

Korzyści

  • Program doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.  
  • Wykładowcy praktycy, którzy od lat pracują w branży, podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.  
  • Możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.   
  • Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.  
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.  
  • Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.  
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.  
  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.  
  • Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.  
  • Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.  
  • Poznasz sposoby efektywnej pracy. 

Dla kogo?

  • Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.  
  • Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.  
  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Ewa_Wilmanowicz
mikolaj_win
Agnieszka Pająk
Anna Stachniuk NM
Hanna Dziubinska Kopka
Marcin _kuna
Natalia_Kwiecinska
asia
b
Iwona Szwajkajzer
Paula Rabel

Opiekunka dwóch kierunków studiów podyplomowych: Nowoczesny Marketing i Executive Marketing. Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na codzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia. Jest współpomysłodawcą i...

Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje...

Piotr Wódkowski

Radca prawny. Jest absolwentem studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Nowoczesny Marketing w WSB w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień, zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Agnieszka Pająk

Doświadczony PR i Social Media Manager. Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo kontaktami z mediami oraz digital marketingiem. Pracowała dla GlobalLogic (Hitachi Group), Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty –...

Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni WSB.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych, to konsultacje i...

Hanka Dziubińska - Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z...

Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych...

Joanna Cieślak - Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i...

Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera...

Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing Jest strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywa realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie...

Iwona Szwajkajzer

Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

E-mail: malgorzata.ujazdowska@bydgoszcz.merito.pl; studia MBA: katarzyna.lis@bydgoszcz.merito.pl
Tel.: +48 539 149 839 52 58 29 100 studia MBA: +48 787 638 120
Infolinia: 52 521 90 08

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF