Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie)

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:

 

BON

sposób realizacji studiów: online

Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.

 

Wypełnij formularz


W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie świadomość konieczności efektywnego promowania marek i skutecznego docierania do klientów za pomocą różnorodnych kanałów komunikacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek. 

lic_sesjalato_5

Firmy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyróżnienie się na rynku, który obecnie charakteryzuje się nie tyle wyścigiem na nowe rozwiązania, co ciągłym dążeniem do innowacji, personalizacji doświadczeń klientów, wykorzystaniem danych do tworzenia bardziej celowanych i efektywnych kampanii marketingowych oraz integracją takich technologii, jak sztuczna inteligencja i automatyzacja w strategiach komunikacji.

sp_sesjalato_61

Kreatywność, zdolność adaptacji do szybko zmieniających się trendów i proaktywne podejście do wyzwań rynkowych to kluczowe cechy, których poszukuje się u nowoczesnych marketerów. 

Zarządzanie strategiczne i marketing w czasach VUCA

Wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na profesjonalistów z branży marketingowej, ale także na specjalistów zdolnych do pracy w interdyscyplinarnych zespołach, łączących wiedzę z zakresu danych, technologii i psychologii konsumenta, aby tworzyć strategie, które naprawdę angażują i przyciągają uwagę klientów.

Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych

Wybierając studia na kierunku nowoczesny marketing na Uniwersytecie WSB Merito, masz możliwość pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego działania w dynamicznym środowisku marketingowym. Program studiów jest zaprojektowany tak, aby wyposażyć Cię w kompleksowe umiejętności, które są kluczowe w erze cyfrowej – od zaawansowanej analizy danych, przez strategie oparte na AI i automatyzacji, po kreatywne rozwiązywanie problemów i efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych. 

Analityk finansowy

Dzięki zajęciom ze specjalistami z branży masz szansę nauczyć się, jak adaptować teorie marketingowe do praktycznych zastosowań, co pozwoli Ci na skuteczne zarządzanie kampaniami marketingowymi i projektowanie doświadczeń, które prawdziwie rezonują z odbiorcami. Wszystko to w ramach programu, który stale ewoluuje, aby odzwierciedlać najnowsze zmiany w branży, przygotowując Cię do bycia na czele marketingowej innowacji.

Menedżer bezpieczeństwa biznesu z elementami Whistleblowing

Jesteś zainteresowany/zainteresowana dofinansowaniem do studiów podyplomowych?

 

Sprawdź dofinansowania dla klienta indywidualnego:

Więcej informacji dla klienta indywidualnego

 

Sprawdź dofinansowanie dla firm:

Więcej informacji dla firm

byd zniżki.jpg

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
 

Zostaw kontakt

kontakt

Cel studiów

 

Absolwenci kierunku nowoczesny marketing poznają najnowsze trendy w promocji marek. Zdobywają doświadczenie dzięki analizie realnych przykładów ze świata biznesu, współpracy z aktywnymi reprezentantami branży marketingowej i uczą się, jak - już samodzielnie - podążać za trendami, a nawet je wyznaczać. 

Korzyści

  • Program doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.  
  • Wykładowcy praktycy, którzy od lat pracują w branży, podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.  
  • Możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.   
  • Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.  
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także: jak mierzyć efektywność działań i monitorować obecność w mediach.  
  • Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.  
  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.  
  • Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.  
  • Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.  
  • Poznasz sposoby efektywnej pracy.

Dla kogo?

  • Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.  
  • Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.  
  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku nowoczesny marketing

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paula Rabel
Iwona Szwajkajzer
Maciej Biesiadziński
Hanka Dziubińska-Kopka
Anna Stachniuk
Joanna Cieślak-Ospalska
Ewa Wilmanowicz
Natalia_Kwiecinska
dr Aldona Lipka
dr Alina Matlakiewicz
Mikołaj Winkiel
Marcin _kuna
Agnieszka Pająk
Piotr Wódkowski
Monika Leksowska
Karolina Martyniuk
Paula Rabel

Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na co dzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia. Jest współpomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu. Bywa również konferansjerem na...

Iwona Szwajkajzer

Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.

Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera...

Hanka Dziubińska-Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się...

Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych,...

Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i...

Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje...

Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych...

dr Aldona Lipka

Prodziekan Wydziału Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu, wykładowczyni na studiach wyższych i podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Specjalizuje się w marketingu i zarządzaniu marką, biegła sądowa z zakresu nauk o zarządzaniu, adiunkt,...

dr Alina Matlakiewicz

Psycholog, psycholog biznesu, wykładowca, trener biznesu. Udziałowiec i prokurent spółki La Rosa Profesionales zajmującej się importem i eksportem. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z...

Agnieszka Pająk

Doświadczony PR i Social Media Manager. Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo kontaktami z mediami oraz digital marketingiem. Pracowała dla GlobalLogic (Hitachi Group), Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty –...

Piotr Wódkowski

Radca prawny, absolwent studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku nowoczesny marketing na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego...

Monika Leksowska

Dyrektorka marketingu z ponad 16-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach. Obecnie zarządza działem marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich w koncernie Kramp. Przeprowadziła rewolucję w marketingu branży rolniczej pokazując, że dzięki nowoczesnemu...

Karolina Martyniuk

Regional Marketing Leader w IKEA, absolwentka prestiżowego programu CIM advanced diploma w Chartered Institute of Marketing, certyfikowana project managerka. 

W swoim podejściu łączy szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, zarządzania projektami,...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

E-mail:
Telefon:
Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF