Opis kierunku
Studia w formule hybrydowej.
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Świadomość konieczności promowania marek i docierania do klienta różnymi kanałami stale rośnie. Działania promocyjne firm nie ustają, a czasy oszczędzania na reklamie raczej się skończyły. Trwa raczej wyścig na coraz to nowsze rozwiązania, wyznaczanie trendów, poszukiwanie nowych rozwiązań, kreatywność i aktywność. Stąd wzrasta zapotrzebowanie na dobrych marketingowców.

Dzięki studiom na kierunku „Nowoczesny marketing” na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz zdobędziesz szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w branży marketingowej. Nauczysz się korzystać z nowoczesnych narzędzi, tworzyć skuteczne kampanie, planować i analizować. Poznasz tajniki skutecznego kreowania wizerunku i budowania relacji. Zaczerpniesz inspirację od praktyków, przeanalizujesz prawdziwe case study, będziesz na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, kanałami komunikacji i technologiami wykorzystywanymi do promocji.

Cel studiów
Absolwenci kierunku „Nowoczesny marketing” zostają zapoznani z najnowszymi trendami w promocji marek. Zdobywają doświadczenie dzięki analizie realnych przykładów ze świata biznesu, współpracy z aktywnymi reprezentantami branży marketingowej i uczą, jak już samodzielnie podążać za trendami, a nawet je wyznaczać.
Korzyści
- Program doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.
- Wykładowcy praktycy, którzy od lat pracują w branży, podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.
- Możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.
- Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
- Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
- Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.
- Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.
- Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.
- Poznasz sposoby efektywnej pracy.
Dla kogo?
- Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.
- Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.
- Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz
E-mail: malgorzata.ujazdowska@bydgoszcz.merito.pl; studia MBA: katarzyna.lis@bydgoszcz.merito.pl
Tel.:
+48 539 149 839
52 58 29 100
studia MBA: +48 787 638 120
Infolinia: 52 521 90 08
- pn: 08:00-16:00
- wt: 10:00-17:00
- śr: 08:00-16:00
- cz: 10:00-16:00
- pt: 08:00-15:00
- so: 09:00-13:00