ABC studenta

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: Studentka czyta książkę

Witamy na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz!

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej uczelni. Przed rozpoczęciem zajęć zapoznaj się z najważniejszymi informacjami organizacyjnymi, które ułatwią Ci start.

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: dwóch studentów w sali wykładowej przy biurku z książkami

Bądź z nami na bieżąco

Dołącz i bądź na bieżąco!

Kluczowe działy

Poznaj nas i sprawdź, w czym możemy pomóc

A jeśli masz więcej pytań:

Ważne informacje na start

  • Extranet 24/7

Intuicyjny portal, który zapewnia stały kontakt z uczelnią. Znajdziesz tam plany zajęć, oceny, aktualności i informacje o płatnościach.

Logowanie

  1. Wejdź na stronę Extranetu w języku polskim lub angielskim: Extranet PL lub Extranet ANG
  2. Użyj loginu przesłanego w wiadomości e-mail po rozpoczęciu studiów.
  3. Wpisz hasło, które ustawiłeś przy pierwszym logowaniu.

Masz problem? Skontaktuj się: [email protected]

Dla absolwentów: Jeśli kontynuujesz naukę na studiach II stopnia, Twój login i sposób logowania pozostają bez zmian.

  • Microsoft 365

Każdy student otrzymuje darmową licencję A3, obejmującą aplikacje: Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

Logowanie

  1. Przejdź na portal Office 365.
  2. Kliknij "Zaloguj się".
  3. Wpisz login w formacie: [email protected] (login znajdziesz w Extranecie: Mój profil → Moje dane → Login do usługi MS365).
  4. Poczekaj na okno logowania do Extranetu Uniwersytetu WSB Merito, a następnie zaloguj się używając danych swojego konta.

Uwaga: Logowanie do wszystkich aplikacji Office (w tym Teams) oraz portalu Office365 wymaga uczelnianego konta MS365. Uczelnianym kontem zalogujesz się do wszystkich aplikacji, w tym Teams, oraz do portalu Office365 online.

W razie pytań lub problemów skontaktuj się z nami przez adres mailowy: [email protected].

  • Moodle

Na platformie e-learningowej Moodle zamieszczamy materiały zarówno te niezbędne na zajęciach, jak i te, które rozwiną Twoje kompetencje w sposób dodatkowy. Ponieważ masz do niej nieprzerwany dostęp, pomoże Ci w zdobywaniu wiedzy i rozwoju umiejętności, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

Logowanie

Zaloguj się do Extranetu i kliknij w górnym menu "Moodle" - zostaniesz przekierowany do platformy.

Możesz też - będąc zalogowanym do Extranetu - przejść do Moodle przez stronę.

Odbiór legitymacji

Legitymacje możesz odebrać w dziekanacie od 1 marca (rekrutacja zimowa) lub od 1 października (rekrutacja letnia). Pamiętaj, by zabrać ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem.

Przedłużanie legitymacji dla absolwentów

  • Szczegóły dotyczące przedłużania legitymacji dostępne są w zakładce Dziekanat w Extranecie.
  • Jeśli w czerwcu/lipcu ukończyłeś/aś studia I stopnia na Uniwersytecie WSB Merito Bydgoszcz i masz legitymację studencką, możesz przedłużyć ją w dziekanacie i uniknąć kosztów wydania nowej legitymacji. Absolwenci zachowują numer albumu oraz indywidualne konto bankowe ze studiów I stopnia – to na nie kierujesz wszystkie opłaty.

mLegitymacja – Elektroniczna Legitymacja Studencka

  • Elektroniczną wersję legitymacji można uzyskać w aplikacji mObywatel.
  • Instrukcja aktywacji dostępna jest w Extranecie w zakładce Mój profil → mLegitymacja.

Zastąp tradycyjną legitymację elektroniczną i miej ją zawsze pod ręką!

Studiując u nas, możesz ubiegać się o:

  • stypendium socjalne,
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych,
  • stypendium rektora za wyróżniające wyniki w nauce,
  • stypendium rektora za osiągnięcia naukowe,
  • zapomogę.

Chcesz uzyskać informacje o terminach składania wniosków? Skontaktuj się z Działem Obsługi Finansowej Studenta (nr tel.: 52 582 91 11, 52 582 91 44, e-mail: [email protected]) lub Centrum wsparcia studenta (nr tel.: 52 582 91 10, e-mail: [email protected]).

Harmonogram zjazdów

Spis terminów na cały rok, w których odbywają się zjazdy, znajdziesz w Extranecie w zakładce Terminarz zjazdów.

Plan zajęć

Szczegółowy plan zajęć dostępny będzie najwcześniej tydzień przed rozpoczęciem zajęć w Extranecie w zakładce Plan zajęć → Mój plan.

  • Studenci stacjonarni: zajęcia rozpoczynają się na początku października.
  • Studenci niestacjonarni: zajęcia rozpoczynają się w połowie października.

Jeśli plan nie będzie widoczny na kilka dni przed rozpoczęciem zajęć, skontaktuj się z dziekanatem.

Podział na grupy

W harmonogramie zajęć znajdziesz przypisanie do konkretnej grupy. W wyjątkowych sytuacjach możesz zmienić grupę – w tym celu skontaktuj się z dziekanatem, najlepiej za pośrednictwem e-maila.

Informacje o ubezpieczeniu zdrowotnym i NNW

Szczegóły dotyczące ubezpieczeń zdrowotnych znajdziesz:

  • W Extranecie: zakładka „Dziekanat -> Ubezpieczenie zdrowotne”.
  • Możesz też wybrać ubezpieczenie NNW. Informacje na ten temat znajdziesz w Extranecie w zakładce: „Dziekanat - > Ubezpieczenie NNW”.

Chcesz ubezpieczyć się przez uczelnię?

Wypełnij dokument (wzór znajdziesz w Extranecie) i zanieś go do dziekanatu. Tam też otrzymasz dodatkowe informacje o ubezpieczeniu. Możesz również przekazać dokument bezpośrednio do Działu Kadr i Płac (w formie skanu, na adres mailowy: [email protected]).


Informacje dla studentów zagranicznych

Ubezpieczenie zdrowotne jest obowiązkowe przez cały pobyt w Polsce i wymagane przy:

  • wjeździe do kraju;
  • ubieganie się o zezwolenie na pobyt czasowy.

Jeśli nie masz obywatelstwa UE/EFTA:

Musisz samodzielnie ubezpieczyć się w NFZ lub innej instytucji. W tym celu:

  • Pobierz zaświadczenie o statusie studenta z Dziekanatu.
  • Złóż wniosek w toruńskim oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia:

Adres: ul. Łomżyńska 33, 85-863 Bydgoszcz.

Tel.: 800 190 590

Uwaga

Brak ubezpieczenia może skutkować cofnięciem zezwolenia na pobyt i koniecznością opuszczenia Polski.

Ubezpieczenie w innych instytucjach niż NFZ musi obejmować hospitalizację. W takim przypadku pokrywasz koszty leczenia, a ubezpieczyciel zwraca wydatki (w NFZ rozliczenie jest bezgotówkowe).

Pamiętaj

Dbaj o ważność swojego ubezpieczenia, aby uniknąć problemów z legalnym pobytem w Polsce.

Zaświadczenie dostępne jest po rozpoczęciu zajęć - do 3 dni roboczych od kiedy złożysz zapotrzebowanie (wzór dokumentu znajdziesz w Extranecie). Zaświadczenie możesz odebrać osobiście w dziekanacie lub pobrać e-zaświadczenie z Extranetu w zakładce: Mój profil → E-zaświadczenia.

Pierwsza płatność

  • Każdy student ma osobisty numer konta do wpłat czesnego. Numer konta bankowego, kolejne terminy płatności i wysokość czesnego znajdziesz w Extranecie w zakładce: Mój profil → Płatności i wpłaty.
  • Pierwszą ratę i opłatę za legitymację wpłać do 15 września (ten termin zmienia się tylko w przypadku osób przyjętych po 15 września). Wykonaj dwa przelewy: pierwszą ratę czesnego na konto „czesne”, i 22 zł za legitymację na konto „inne”.

Faktura VAT

Wzór wniosku o fakturę znajdziesz w Extranecie. Możesz również poprosić o wzór dokumentu, kontaktując się z Działem Obsługi Finansowej Studenta.

Gdzie nas znajdziesz?

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: dla maturzystów_Bydgoszcz_budynek uczelni

Nasza uczelnia znajduje się we wschodniej części Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 74.

 

W pobliżu uczelni znajdziesz sklepy spożywcze, restauracje, liczne przystanki komunikacji miejskiej i tereny zielone. W niedalekiej odległości (około 20 minut pieszo) znajduje się stacja kolejowa: Bydgoszcz Bielawy, co z pewnością ułatwi Ci dotarcie na uczelnię z innego miasta. Co więcej, przy budynku naszej uczelni znajdziesz bezpłatny parking samochodowy.

Skontaktuj się z nami

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: budynek Uniwersytetu WSB Merito Bydgoszcz
Dyżury telefoniczne: wt.: 7:30-16:00, czw.: 7:30-15:00, sob.: 7:30-14:00
  • 52 5829129 -
    Admin., Psych.w B., Prawo w B., Inform. w B., Design w B.
  • 52 5829119 -
    Bezp.Wew., Adm. i Bezp. Wew., Inż.Zarz., Media i Kom. w B., Diet., ANG
  • 52 5829121 -
    Finanse i Rach,, Logistyka, Kier. Finans.-Pr., Psych., Pedagogika
  • 52 5829113 -
    Zarządzanie, Marketing i Sprzedaż, Tutystyka, zaświadczenia PFRON
Fordońska 74, 85-719, Bydgoszcz
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 7:30-17:45
środa: Zamknięte
czwartek: 7:30-15:30
piątek: Zamknięte
sobota: 7:30-14:30
Dyżur telefoniczny: wt.: 9:00-12:00, czw.: 9:00-12:00, śr.: 11:00-15:00, sob.: 9:00-14:00
Fordońska 74, 85-719, Bydgoszcz
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 13:00-15:00
środa: Zamknięte
czwartek: 13:00-15:00
piątek: Zamknięte
sobota: 9:00-14:00
Fordońska 74, 85-719, Bydgoszcz
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 12:00-16:00
środa: Zamknięte
czwartek: 12:00-15:30
piątek: Zamknięte
sobota: 8:00-14:30
Fordońska 74, 85-719, Bydgoszcz
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 9:00-16:00
wtorek: 9:00-16:00
środa: 9:00-16:00
czwartek: 9:00-16:00
piątek: 9:00-16:00
sobota: 9:00-15:00
spotkanie możliwe po wcześniejszym umówieniu
Młodzieżowa 31A, 87-100, Toruń
Młodzieżowa 31A, 87-100, Toruń

Jolanta Pisarska-Bitowt

Pełnomocniczka rektora ds. dostępności

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Toruniu przy ul. Młodzieżowej 31a.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 50 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji