Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na efektywne i skuteczne prowadzenie działań marketingowych i social media w różnych branżach. Poznasz:
- różne elementy marketingu, tj. segmentacja rynku, badania marketingowe, analiza konkurencji, strategie marketingowe i pozycjonowanie,
- narzędzia internetowe używane w marketingu, tj. reklama online, content marketing, e-mail marketing i social media marketing,
- teorię i modele zachowań konsumentów, zrozumienie ich potrzeb i motywacji oraz sposobów na zaspokajanie tych potrzeb poprzez oferowanie produktów i usług,

- różne platformy społecznościowe, jak również sposobów na tworzenie i promowanie treści, budowanie społeczności, prowadzenie kampanii reklamowych, monitorowanie wyników i analizowanie danych,
- narzędzia reklamowe i PR, tj. kreowanie wizerunku marki, organizacja wydarzeń i eventów, media relations, media training i zarządzanie kryzysowe,
- metody zarządzania projektami, planowania, realizacji i monitorowania projektów marketingowych i social media, zarządzania zespołem, alokacji zasobów i przestrzegania terminów,
- narzędzia analityczne i technik badania rynku, tj. badania jakościowe i ilościowe, analiza danych marketingowych, big data i biznes intelligence.

Praca dla Ciebie:
- social media manager,
- specjalista ds. reklamy w wyszukiwarkach (SEM),
- analityk marketingowy,
- content marketing manager,
- influencer marketing manager.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Na formie stacjonarnej tej specjalności będziesz mieć możliwość zapisu na ścieżkę w języku ukraińskim.
Jak będą zorganizowane studia?
Na pierwszym semestrze studiów większość przedmiotów będzie prowadzonych w języku ukraińskim, tak abyś miał/-a czas na lepsze przygotowanie się do studiów w języku polskim w naszej uczelni. Pamiętaj! Ten pierwszy semestr daje Ci możliwość doszlifowania języka polskiego, ale od drugiego semestru wszystkie zajęcia prowadzone będą już do końca studiów w języku polskim.
Zobacz jak skorzystać z możliwości studiowania na pierwszym roku w języku ukraińskim.

- W celu pogłębienia swojej wiedzy z zakresu SEM, SEO, UX, technologii IT oraz usability możesz zostać członkiem koła naukowego KIWI (Key Visual Business and Research Group).
- Stawiamy na aktywne formy zajęć tj. gry symulacyjne, administrowanie social mediami oraz sklepami internetowymi.
Zajęcia prowadzą praktycy, którzy dzięlą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu:
- zarządzania projektami z zakresu marketingu i komunikacji w social mediach,
- projektowania kampani reklamowych i e-public relations,
- utrzymywania relacji z mediami oraz podstawy prawa prasowego,
- zarządzania relacjami z klientami i projektami w marketingu internetowym i mobilnym.

Studia na tej specjalności prowadzone są w trzech formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- e-komunikację i social media,
- kreatywność w reklamie,
- marketing internetowy i mobilny.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
bud. A, p. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: rekrutacja@wroclaw.merito.pl
Tel.:
+ 48 698 837 061
Infolinia: PL 71 758 22 30
- pn-śr: 09:00-16:00
- cz-pt: 08:00-15:30
- so: 09:00-13:00