Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na efektywne i skuteczne prowadzenie działań marketingowych i social media w różnych branżach. Poznasz:

  • różne elementy marketingu, tj. segmentacja rynku, badania marketingowe, analiza konkurencji, strategie marketingowe i pozycjonowanie,
  • narzędzia internetowe używane w marketingu, tj. reklama online, content marketing, e-mail marketing i social media marketing,
  • teorię i modele zachowań konsumentów, zrozumienie ich potrzeb i motywacji oraz sposobów na zaspokajanie tych potrzeb poprzez oferowanie produktów i usług,
Grupa zabawa komputer laptop zieleń
  • różne platformy społecznościowe, jak również sposobów na tworzenie i promowanie treści, budowanie społeczności, prowadzenie kampanii reklamowych, monitorowanie wyników i analizowanie danych,
  • narzędzia reklamowe i PR, tj. kreowanie wizerunku marki, organizacja wydarzeń i eventów, media relations, media training i zarządzanie kryzysowe,
  • metody zarządzania projektami, planowania, realizacji i monitorowania projektów marketingowych i social media, zarządzania zespołem, alokacji zasobów i przestrzegania terminów,
  • narzędzia analityczne i technik badania rynku, tj. badania jakościowe i ilościowe, analiza danych marketingowych, big data i biznes intelligence.

Praca dla Ciebie:

  • social media manager,
  • specjalista ds. reklamy w wyszukiwarkach (SEM),
  • analityk marketingowy,
  • content marketing manager,
  • influencer marketing manager.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Na formie stacjonarnej tej specjalności będziesz mieć możliwość zapisu na ścieżkę w języku ukraińskim.
 
Jak będą zorganizowane studia?
Na pierwszym semestrze studiów większość przedmiotów będzie prowadzonych w języku ukraińskim, tak abyś miał/-a czas na lepsze przygotowanie się do studiów w języku polskim w naszej uczelni. Pamiętaj! Ten pierwszy semestr daje Ci możliwość doszlifowania języka polskiego, ale od drugiego semestru wszystkie zajęcia prowadzone będą już do końca studiów w języku polskim.
 
Zobacz jak skorzystać z możliwości studiowania na pierwszym roku w języku ukraińskim.

Flaga Ukrainy
  • W celu pogłębienia swojej wiedzy z zakresu SEM, SEO, UX, technologii IT oraz usability możesz zostać członkiem koła naukowego KIWI (Key Visual Business and Research Group).
  • Stawiamy na aktywne formy zajęć tj. gry symulacyjne, administrowanie social mediami oraz sklepami internetowymi. 

Zajęcia prowadzą praktycy, którzy dzięlą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu:

  • zarządzania projektami z zakresu marketingu i komunikacji w social mediach,  
  • projektowania kampani reklamowych i e-public relations,  
  • utrzymywania relacji z mediami oraz podstawy prawa prasowego,  
  • zarządzania relacjami z klientami i projektami w marketingu internetowym i mobilnym.

 

Studia na tej specjalności prowadzone są w trzech formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • e-komunikację i social media,
  • kreatywność w reklamie,
  • marketing internetowy i mobilny.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Joanna Nogieć władze
Jan Jakub Cendrowski
Jacek Zdrenka
dr Agnieszka Morawiak
dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

dr Joanna Nogieć

Kanclerz Wydziału Finansów i Zarządzania na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wcześniej Wicekanclerz oraz Dyrektor Departamentu Dydaktyki i długoletni wykładowca marketingu. Ma za sobą doświadczenia pracy w domu mediowym oraz w agencji reklamowej, główne w obszarze badań...

dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social...

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations....

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu...

dr Krzysztof Kuźniak

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów managerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta...

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży i konsultant. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz studia podyplomowe psychologii w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Posiada dwadzieścia lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami, projektami oraz w...

dr Agnieszka Morawiak

Jej praca doktorska ma na celu ukazanie barier komunikacyjnych w przedsiębiorstwach polskich. Karierę badacza rynku rozpoczęła jeszcze na studiach zaczynając jako ankieter i koder. Obecnie kierownik wielu projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych. Głównie...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

bud. A, p. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

E-mail: rekrutacja@wroclaw.merito.pl
Tel.: + 48 698 837 061
Infolinia: PL 71 758 22 30

Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 09:00-16:00
  • cz-pt: 08:00-15:30
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF