Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się projektować prototypy stron internetowych zgodnie z zasadami UX i UI, tworząc intuicyjne i estetyczne interfejsy.
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia materiałów marketingowych, które angażują odbiorców.
  • Poznasz sposoby wdrażania i optymalizacji stron internetowych, aby poprawić ich funkcjonalność i pozycję w wyszukiwarkach.
  • Nauczysz się projektować grafikę i multimedia na potrzeby mediów społecznościowych, w tym interaktywne animacje i grafiki.
  • Stworzysz graficzne kampanie reklamowe dla rynku e-commerce, co zwiększy zasięg i skuteczność działań marketingowych.
  • Rozwiniesz umiejętności w zakresie fotografii produktowej i portretowej, które uzupełnią Twoje kompetencje wizualne.

 

SUM

Praca dla Ciebie:

  • Jako projektant UX/UI będziesz tworzyć interfejsy, które poprawiają użyteczność i estetykę stron oraz aplikacji internetowych.
  • Na stanowisku projektanta stron internetowych zaprojektujesz i wdrożysz nowoczesne i funkcjonalne strony internetowe.
  • Jako E-commerce Graphic Designer stworzysz materiały wizualne, wspierając sprzedaż online na platformach e-commerce.
  • Na stanowisku Social Media Content Manager będziesz tworzyć i zarządzać treściami wizualnymi w mediach społecznościowych.
  • Jako specjalista ds. marketingu i komunikacji wizualnej opracujesz strategiczne kampanie promocyjne i wizualne.
  • W roli specjalisty ds. optymalizacji stron internetowych poprawisz funkcjonalność i szybkość działania serwisów online.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

ludzie budynek wsb nowy bez logo wsb

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Content Marketing     
  • Design w Internecie     
  • Fotografia     
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Gontarski
Aleksander Zuchowski
Dobromił Nosek
Jędrzej Czajka
Dorota Jeżewska
Klara Witkowska
Piotr Pokrzywa
Agnieszka Gasiulewicz
Magdalena Murzyn
Łukasz Gontarski

Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu...

Aleksander Zuchowski

Właściciel agencji content marketingowej TIME4PROGRESS świadczącej usługi dla różnych branż, w tym Pharma, Medical i Lab. Wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych Czas na Farmację i LIFE SCIENCE, media partner wydarzeń branżowych w Polsce. Profesjonalnie tworzy content i...

Dobromił Nosek

Absolwent ASP Poznań (dziś Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu), specjalizacja: realizacja obrazu filmowego, wideo, fotografia. Praktyk i specjalista w zakresie multimediów, fotografii, produkcji i postprodukcji, materiałów graficznych i identyfikacji wizualnej. Wieloletnia współpraca z...

Jędrzej Czajka

Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem B2B. Pracował w agencji brandingowej, w dziale marketingu firmy produkcyjnej oraz z branży zaopatrzenia przemysłu.  Wydawca anglojęzycznej gazety Waiting Room.  Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie...

Dorota Jeżewska

Marketerka z zamiłowania. Zwolenniczka full-stuck marketingu. Od 2008 roku opracowuje i z powodzeniem wdraża strategie marketingowe. Pracowała w agencjach interaktywnych obsługując Niveę, Grupę Energa czy Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Przez ponad 6 lat związana była z branżą...

Klara Anna Witkowska

Magister zarządzania sp. Trendy&Design w Marketingu, wykładowca grafiki komputerowej, designu oraz digital marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Na co dzień pozycjoner stron internetowych i twórca kreatywnych kreacji. Jako założycielka i zarządzająca Agencji Interaktywnej...

mgr inż. Piotr Pokrzywa

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej oraz SEO. Na co dzień pracuje w agencji marketingowej we Wrocławiu, prowadząc projekty z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji konwersji. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z...

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

dr Agnieszka Gasiulewicz

Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego Marketingu. Trener biznesu. Ekspertka ds. badań marketingowych z ponad 10-letnim stażem. Kierownik projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych,  w tym...

Magdalena Murzyn

Doradca i konsultant z zakresu marketingu, specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i badaniach marketingowych. Od ponad 25 lat zawodowo związana z marketingiem. Od 10 lat wykładowca akademicki. Autorka publikacji naukowych oraz blogowych. Absolwentka studiów...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF