
13 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 03/07/2018/Z004/BP/SZ – dostawa sprzętu do Laboratorium Komputerowego
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020. Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu do Laboratorium Komputerowego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania formularza szacowania wartości zamówienia – 19.07.2018 roku do godziny 10:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

13 lipca 2018r.
Szacowanie wartości zamówienia nr 04/07/2018/Z004/BP/SZ – dostawa sprzętu do Laboratorium Komputerowego
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę sprzętu do Laboratorium Komputerowego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 19.07.2018 roku do godziny 10:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

11 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 01/07/2018/Z004/KM – przygotowanie i napisanie manuali dla wykładowców na kierunku INFORMATYKA na studiach I stopnia.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania i napisania manuali dla wykładowców na kierunku INFORMATYKA na studiach I stopnia. Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 16.07.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

6 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 04_07_2018_Z004_194_195_202_IJ_S - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 9 laptopów do tworzenia kontentów e-learningowych w ramach Otwartych Zasobów Edukacyjnych.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 9 laptopów: 2 laptopów do ewaluacji i tworzenia kontentów e-learningowych (do nauki jęz. obcego), 6 laptopów do tworzenia specjalistycznych kontentów e-learningowych i 1 laptopa do streamowania i tworzenia materiałów multimedialnychNiniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 11.07.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

6 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 02/07/2018/Z004/BP/SZ – dostawa pakietu oprogramowania Atlassian lub oprogramowania równoważnego.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę pakietu oprogramowania Atlassian lub oprogramowania równoważnego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 11.07.2018 roku do godziny 13:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

4 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 1/07/2018/Z004/158/159/161/JZ/S – zakup drukarki 3D, skanera 3D oraz filamentu typu PLA do drukarki 3D.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu: drukarki 3D, skanera 3D oraz filamentu typu PLA do drukarki 3D.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 09.07.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

4 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 2/07/2018/Z004/156/157/JZ/S – zakup oprogramowania do symulacji i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych wraz z mechanizmem generowania eksperymentów i sprawdzania alternatywnych scenariuszy, zapewnienie wsparcia technicznego oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników dydaktycznych z obsługi tego oprogramowania.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na 20 stanowisk, bezterminowej, w wersji edukacyjnej oprogramowania do symulacji i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych FlexSim General Purpose lub równoważnego, wraz z mechanizmem generowania eksperymentów
i sprawdzania alternatywnych scenariuszy, zapewnienie wsparcia technicznego przez minimum rok od jego zakupu oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników dydaktycznych z obsługi tego oprogramowania.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 09.07.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

4 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 01/07/2018/Z004/BP/SZ – dostawa oprogramowania Sophos XG Fullguard Plus lub oprogramowania równoważnego
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę oprogramowania Sophos XG FullGuard Plus lub oprogramowania równoważnego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 10.07.2018 roku do godziny 10:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

3 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 02/07/2018/Z004/209/IJ/S - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oprogramowania do produkcji interaktywnych, zaawansowanych kursów e‑learningowych na potrzeby Otwartych Zasobów Edukacyjnych.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oprogramowania do produkcji interaktywnych, zaawansowanych kursów e-learningowych na potrzeby Otwartych Zasobów Edukacyjnych.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 05.07.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

3 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 03/07/2018/Z004/212/IJ/S - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy programu graficznego przeznaczonego do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy programu graficznego przeznaczonego do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 05.07.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

2 lipca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 01/07/2018/Z004/136/IJ/S - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch serwerów do obsługi oprogramowania bazodanowego oraz środowiska domenowego, wraz z podłączeniem i przetestowaniem dostarczonego sprzętu w miejscu dostawy.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch serwerów do obsługi oprogramowania bazodanowego oraz środowiska domenowego, wraz z podłączeniem i przetestowaniem dostarczonego sprzętu w miejscu dostawy.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 04.07.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

27 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 02/06/2018/Z004/130/131/132/JM/S – Dostawa oraz wdrożenie oprogramowania oraz urządzeń technicznych, stanowiących wyposażenie laboratorium logistycznego z technologią RFID oraz przeprowadzenie szkoleń dla dydaktyków.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Celem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie oprogramowania oraz urządzeń technicznych, stanowiących wyposażenie laboratorium logistycznego z technologią RFID wraz z instrukcjami do case’ów biznesowych oraz przeprowadzenie szkoleń dla dydaktyków.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 02.07.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 01/06/2018/Z004/123/124/261/JM/S – Zakup oprogramowania do analizy i kontroli czasu pracy kierowców, jego wdrożenie i przeprowadzenie szkoleń dla dydaktyków.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „Informatyzacja, Umiędzynarodowienie, Praktyczność – filary Zintegrowanego Programu Uczelni w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu” o nr POWR.03.05.00-00-Z004/17
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie dostawcy oprogramowania, w wersji edukacyjnej, do analizy i kontroli czasu pracy kierowców, jego wdrożenie oraz przeprowadzenie szkoleń z jego obsługi dla pracowników dydaktycznych.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 27.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 05/06/2018/Z004/BP/SZ – wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie powdrożeniowe.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie po wdrożeniowe.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 27.06.2018 roku do godziny 13:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 04/06/2018/Z004/BP/SZ – wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie powdrożeniowe.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie po wdrożeniowe.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 27.06.2018 roku do godziny 13:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 03/06/2018/Z004/BP/SZ – wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie powdrożeniowe.
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na wdrożenie oprogramowania SAP i wsparcie po wdrożeniowe.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 27.06.2018 roku do godziny 13:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 5/06/2018/Z004/KM
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania i napisania manuali dla wykładowców na kierunku Logistyki na studiach I stopnia. W Szacowaniu wartości zamówienia mogą wziąć udział następujący Wykonawcy:
- osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej
- inne podmioty (m.in. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki z o.o., spółki
cywilne itp.).
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pt. „INFORMATYZACJA, MIĘDZYNARODOWIENIE,
PRAKTYCZNOŚĆ - filary Zintegrowanego Programu Uczelni w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu” o numerze POWR.03.05.00-00-Z004/17
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie oraz napisanie manuali dla studentów kierunku Logistyki na studiach I stopnia. Tematy manuali:
1. Laboratorium mechaniczne
2. Telematyka
3. Nowoczesne systemy magazynowe i przeładunkowe
4. Laboratorium 3D
Dokumenty szacowania wartości zamówienia (Formularz szacowania wartości zamówienia wraz z załącznikami) należy do dnia 28.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

22 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 4/06/2018/Z004/KM
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku BUSINESS ADMINISTRATION na studiach I stopnia W Szacowaniu wartości zamówienia mogą wziąć udział następujący Wykonawcy:
- osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej
- inne podmioty (m.in. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki z o.o., spółki
cywilne itp.).
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku BUSINESS ADMINISTRATION na studiach I stopnia. Tematy zajęć:
- Principles of Management
- Business Ethics
- Accounting
- Marketing
- Organisation Behaviour
- Statistical Data Analysis
Dokumenty szacowania wartości zamówienia (Formularz szacowania wartości zamówienia wraz z załącznikami) należy do dnia 27.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

20 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia – dostawa środowiska serwerowego z oprogramowaniem
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy w zakresie dostawy sprzętu do Laboratorium Komputerowego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 26.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

15 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia – zakup oprogramowania będącego narzędziem wspomagania procesów produkcyjnych i logistycznych
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietu licencji akademickich oprogramowania Tecnomatix Manufacturing Acad Perpetual Licence lub równoważnego wraz z rocznym wsparciem technicznym oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników dydaktycznych z obsługi tego oprogramowania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wydział Ekonomiczny w Opolu, ul. Augustyna Kośnego 72, 45-372 Opole.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 20.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

15 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia – dostawa sprzętu do Laboratorium Komputerowego
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy w zakresie dostawy sprzętu do Laboratorium Komputerowego.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 20.06.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

15 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia – dostawa serwera do rozbudowy posiadanego środowiska VDI
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy w zakresie dostawy serwera do rozbudowy posiadanego środowiska VDI
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 19.06.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

14 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 3/06/2018/Z004/KM
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku Inżynieria Zarządzania na studiach I stopnia.
W Szacowaniu wartości zamówienia mogą wziąć udział następujący Wykonawcy:
- osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej
- inne podmioty (m.in. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki z o.o., spółki
cywilne itp.).
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku Inżynieria Zarządzania na studiach I stopnia. Tematy zajęć:
- Podstawy automatyzacji
- Podstawy elektrotechniki i elektroniki
- Metrologia z elementami fizyki
- Grafika inżynierska
Dokumenty szacowania wartości zamówienia (Formularz szacowania wartości zamówienia wraz z załącznikami) należy do dnia 19.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

7 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 2/06/2018/Z004/KM
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku BUSINESS ADMINISTRATION na studiach I stopnia i BUSINESS FINANCE na studiach II stopnia.
W Szacowaniu wartości zamówienia mogą wziąć udział następujący Wykonawcy:
- osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej
- inne podmioty (m.in. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki z o.o., spółki
cywilne itp.).
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku BUSINESS ADMINISTRATION na studiach I stopnia. Tematy zajęć:
- Business Communication
- Economics
- Learning Strategies
- Accounting
- Business Ethic
- Principles of Management
- Business Law
- Information Technology
- Sociology
- Organisation Behaviour
oraz przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku BUSINESS FINANCE na studiach II stopnia. Tematy zajęć:
- Macroeconomics
- Managerial Accounting and Costs Account I
- Monetary Policy
- Analysis of Financial Instruments
- Managerial Accounting and Costs Account II
- Building and Maintainning Business Relationships
- Lean Management
Dokumenty szacowania wartości zamówienia (Formularz szacowania wartości zamówienia wraz z załącznikami) należy do dnia 14.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

5 czerwca 2018
Szacowanie wartości zamówienia nr 1/06/2018/Z004/KM
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku Informatyka na studiach I stopnia.
W Szacowaniu wartości zamówienia mogą wziąć udział następujący Wykonawcy:
- osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej
- inne podmioty (m.in. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki z o.o., spółki
cywilne itp.).
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku Informatyka na studiach I stopnia. Tematy zajęć:
- Podstawy Sieci Komputerowych
- Serwerowe Systemy Operacyjne
- Microsoft Office 365 i Google Apps Script
- Zintegrowane Systemy Informatyczne Klasy ERP – SAP R3
- Systemy Klienckie
- Python i Open Source
- Programowanie i Architektura Aplikacji w Chmurze
- Systemy Rozproszone
- Testowanie Aplikacji Webowych
- Testowanie Oprogramowania Wbudowanego
- Python dla Testerów Oprogramowania
- Funkcjonalność Zintegrowanych Systemów Informatycznych SAP R3
- Projektowanie Systemów Informatycznych
- Zwinna Metodyka Zarządzania Projektami (SCRUM)
- Konfiguracja, Zarządzanie i Utrzymanie Systemów Windows Server
- Wirtualizacja Systemów Informatycznych Hyper-V i Wmware
- Sieci Komputerowe
Dokumenty szacowania wartości zamówienia (Formularz szacowania wartości zamówienia wraz z załącznikami) należy do dnia 12.06.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

28 maja 2018
Szacowanie wartości zamówienia – osoby prowadzące zajęcia na kierunku Logistyka
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz przeprowadzenie ze studentami praktycznych zajęć dydaktycznych na kierunku Logistyka na studiach I stopnia. Tematy zajęć:
- transport i spedycja
- logistyka przedsiębiorstw w Zaopatrzeniu Produkcji Dystrybucji
- laboratorium RFID
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 06.06.2018 roku do godziny 12:00.
„Szacowanie wartości zamówienia - Konsultanci
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zapewnianie przez Wykonawcę Konsultantów w liczbie i o kwalifikacjach wymaganych przez Zamawiającego w celu realizacji przez nich projektów Zamawiającego, w tym projektu polegającego na stworzeniu Systemu Obsługi Toku Studiów (dalej: System SOTS) w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
Termin wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia – 09.05.2018 roku do godziny 15:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia (06.06.2018):
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia (09.05.2018):

23 marca 2018
Szacowanie wartości zamówienia
Zamawiający w związku z zamiarem ogłoszenia procedury zasady konkurencyjności przeprowadza procedurę szacowania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie oprogramowania komputerowego służącego do obsługi toku studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu oraz świadczenie usług utrzymania i usług rozwoju Systemu Obsługi Toku Studiów na rzecz Zamawiającego, a także zapewnienie Zamawiającemu odpowiednich praw własności intelektualnej do Systemu Obsługi Toku Studiów.
Niniejsza prośba nie stanowi procedury zasady konkurencyjności, a odpowiedź uzyskana przez Zamawiającego w procedurze szacowania nie będzie przez Zamawiającego traktowana jako oferta.
UWAGA! Nastąpiła zmiana daty wysłania Formularza Szacowania wartości zamówienia na 4.04.2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty związane z szacowaniem wartości zamówienia:

19 luty 2016
Informacja o wybranym wykonawcy
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu antyplagiatowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu oraz Szkole Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania” (POWR.03.04.00-00-0036/15) Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu dokonała wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w ramach przeprowadzonego rozeznania rynku na dostawę serwera.
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa Wykonawcy: MADU SC Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Adres: ul. Robotnicza 70E, 53-608 Wrocław

5 luty 2016
Rozeznanie rynku nr 2/02/2016/ANTY
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu antyplagiatowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu oraz Szkole Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania” (POWR.03.04.00-00-0036/15) Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę serwera.

5 luty 2016
Zapytanie ofertowe nr 1/02/2016/ANTY
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu antyplagiatowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu oraz Szkole Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania” (POWR.03.04.00-00-0036/15) Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę licencji programu antyplagiatowego.

5 luty 2016
Zapytanie ofertowe nr 1/01/2016/ANTY
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie systemu antyplagiatowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu oraz Szkole Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania” (POWR.03.04.00-00-0036/15) Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę licencji programu antyplagiatowego.