Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 141 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.

 

 
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Psychologia reklamy
(65 godz.)
  • Wstęp do psychologii
  • Procesy poznawcze-nastrój, emocje
  • Psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
  • Psychologia mediów

 

 
Komunikacja marketingowa
(25 godz.)
  • budowanie strategii komunikacyjnej
  • public relations
 
Współczesny konsument
(50 godz.)
  • promocje konsumenckie i perswazyjność reklamy
  • zachowania konsumenckie
  • motywacja i postawy konsumentów
 
Forma zaliczenia

Zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów, zaliczenie egzaminu końcowego obejmującego cały zakres studiów.