Opis kierunku:

Studia podyplomowe Personal branding skierowane są do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu tworzenia wizerunku i budowania wizerunku marki osobistej w mediach społecznościowych i w relacjach interpersonalnych. To propozycja dla osób, które interesują się takimi pojęciami jak branding i DNA marki oraz dla osób, które chciałyby wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne oraz umiejętności z zakresu e-PR. To studia, które pomogą Ci lepiej zrozumieć procesy komunikacyjne, nowe media oraz rolę mediów społecznościowych. Podczas zajęć poznasz swoje mocne strony i dowiesz się jak zarządzać swoim talentem w czasie. Studia odbywają się w formule online, dzięki czemu oszczędzasz czas na dojazdy a materiały przygotowane przez naszych wykładowców masz przez cały czas nauki dostępne online.

 

sposób realizacji: online

Dla kogo ten kierunek?

  • osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu tworzenia wizerunku i budowania wizerunku marki osobistej w mediach społecznościowych i w relacjach interpersonalnych.
  • osób, które interesują się takimi pojęciami jak branding i DNA marki oraz dla osób, które chciałyby wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne oraz umiejętności z zakresu e-PR. To studia, które pomogą Ci lepiej zrozumieć procesy komunikacyjne, nowe media oraz rolę mediów społecznościowych. Podczas zajęć poznasz swoje mocne strony i dowiesz się jak zarządzać swoim talentem w czasie.
Dziewczyna z laptopem patrząca w dal.

Wymiana know-how zawsze sprzyja wypracowaniu nowych rozwiązań, Uniwersytet WSB Merito Opole, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły w zakresie rozwoju narzędzi i standardów związanych z procesem kształcenia. Kierunek, który Cię interesuje, jest właśnie efektem tej synergii. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z całej Polski i będzie mógł czerpać z ich wiedzy i doświadczenia.

 

Małgorzata Ruczaj

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw do siebie kontakt!


Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

kontakt

Co zyskujesz?

  • zdobędziesz konkretne, praktyczne wskazówki z zakresu psychologii komunikacji oraz nowych mediów
  • nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe takie jak LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube do kreowania własnej marki osobistej
  • nauczysz się wystąpień publicznych
  • poznasz zasady tworzenia storytellingu
  • nauczysz się walczyć ze stresem w warunkach konfliktu oraz wzmocnisz swoją asertywność
  • pod okiem trenerów przygotujesz swój pierwszy podcast i swój pierwszy krótki film
  • poznasz zasady etykiety biznesowej
  • dowiesz się jak skutecznie negocjować i jak budować zespół
  • poznasz zasady marketingu i PR
  • zbudujesz swój własny styl i poznasz zasady mody biznesowej

Dokument ukończenia studiów

Jako absolwent naszej uczelni otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.

Zasady rekrutacji

Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI

 

Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 11 marca
czesne już od
420 zł
380 zł
miesięcznie

Zapisując się do 11 marca, zyskujesz 800 zł:

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340  zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej - 1000 zł:

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku personal branding.

Liczba godzin: 144
Liczba zjazdów: 9
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjecie
Agnieszka Pająk
Maciej Wróblewski
Agnieszka Maziarz-Lipka
Dagmara Pakulska-Porembińska
Mikołaj Winkiel
dr Anna Miotk
dr Danuta Studencka-Derkacz

Doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego,...

Agnieszka Pająk

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zawodowo zajmuje się PR-em oraz mediami społecznościowymi dla kultury i biznesu. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group oraz w Grupie Allegro. Przez 3 lata była członkiem biura prasowego międzynarodowego...

Maciej Wróblewski

Menedżer marketingu z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze reklamy online, obecnie szef marketingu w Prowly. Współpracował z firmami z wielu branż, w tym e-commerce, software house, HR oraz travel. W ostatnich latach zajmował się ekspansją wyszukiwarki lotów Skyscanner...

Agnieszka Maziarz-Lipka

Twórczyni marki DobryTrener. Od 25 lat prowadzi firmę OPTA, realizując projekty szkoleniowo-doradcze dla klientów. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy, konsultantka testu MTQ48. Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” oraz...

Dagmara Pakulska-Porembińska

Marketerka, trenerka social media oraz wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Autorka Niby-Prasówki - wirtualnego serwisu dostarczającego cotygodniową porcję wiedzy na temat mediów społecznościowych. Od kilku lat pod własną marką...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011...

dr Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 17:00
Pobierz stronę do PDF